.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب رئيس جديد دادگستري گرگان

طي حكمي از سوي رئيس كل دادگستري استان گلستان هادي هاشميان به سمت رئيس جديد دادگستري شهرستان گرگان معرفي شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رئيس كل دادگستري استان گلستان عصر امروز در مراسم توديع و معارفه رئيس كل دادگاه‌هاي عمومي و انقلاب شهرستان گرگان گفت: كاركنان دستگاه قضا با رعايت احترام به ارباب رجوع به مسائل و مشكلات جزئي مردم بايد به دقت رسيدگي كنند.
احمد فاضليان افزود: مديريت قضائي سخت‌ترين نوع مديريت و يك مسئوليت بسيار سنگين است و مديران دستگاه قضائي بايد تمام وقت خود را صرف خدمتگزاري، پاسخگويي، اجراي برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي مختلف كنند.
وي خدمت در عرصه مديريت قضائي را فداكاري دانست و تصريح كرد: خستگي زودرس و افت دانش قضائي دو آفت مهم در كار مديريت قضائي است.
فاضليان با اشاره به مهم‌ترين برنامه‌هاي سال جاري دادگستري استان گفت: كاهش ورودي پرونده‌ها به محاكم، مقابله با رسوب پرونده‌ها و همچنين توسعه cms يا مديريت پرونده قضائي از مهم‌ترين برنامه‌هاي سال جاري است.
وي هدف از تغيير و تحولات و جابه‌جايي مديران در دستگاه قضا را خلق فرصت‌هاي نو و جديد دانست و افزود: با اين تغييرات، افراد توانمندي‌هاي خود را در فرصت‌هاي مختلف نشان خواهند داد.
به گفته فاضليان، يكي از برنامه‌هاي دستگاه قضا استفاده از نيروهاي جوان و بومي در عرصه مديريتي قضائي است.
فاضليان ارتقاي كيفي دادگاه‌هاي تجديد نظر استان را از ديگر برنامه‌هاي مهم اين دادگستري دانست و يادآور شد: ارتقاي كيفي دادگاه‌هاي تجديد نظر از مهم‌ترين اهداف دادگستري گلستان است.
رئيس كل دادگستري استان گلستان، همچنين از تدوين برنامه‌اي كه افراد براساس توانمندي، تجربه، علم و آگاهي كافي وارد دادگاه‌هاي تجديدنظر شوند، خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.